wtorek, 4 lutego 2014

Rozdział 13

Leżeliśmy z Niall'em przez resztę nocy i rozmawialiśmy.
- Kiedy wróci Dan ? - nagle Niall zadał pytanie.
- Też się o to martwisz ? - uśmiechnęłam się - jutro po południu - wtedy Niall zbliżył twarz do mojej.
- Sam ? - spojrzałam mu w oczy - co jest między nami ? - to pytanie zdziwiło mnie trochę. Nie wiem co mu odpowiedzieć, może prawdę ?
- J-ja..sama nie wiem. A ty co o tym myślisz ? - chciałam, żeby mój głos brzmiał obojętnie, ale coś mi nie wyszło.
- Słuchaj j-ja nigdy nie byłem w normalnym związku - przytaknęłam mu. Niall pogłaskał mój policzek - ale dla ciebie chciałbym spróbować - zaraz co ? On chce być moim chłopakiem ? A ja mam być jego dziewczyną ?
- Co masz na myśli ? - zapytałam upewniając się.
- No, że może chciałabyś żebyśmy byli parą ? - sama nie wiem czy powinnam się zgadzać. Z jednej strony przeraża mnie, ale z drugiej strasznie mnie do niego ciągnie. 
- Możemy spróbować - uśmiechnęłam się do niego. Niall lekko pocałował mnie.
- To co robimy ? - zapytał mnie z uśmiechem na twarz. 
- Nie mam pomysłu - skrzywiłam się, a Niall zaczął się ze mnie śmiać - czy ty się ze mnie śmiejesz ?
- Tak - wysapał przez śmiech. Uderzylam go poduszką i odwróciłam się w drugą stronę - Samantha, nie obrażaj się - Niall śmiał się coraz głośniej i głośniej, aż w końcu ja też zaczęłam się śmiać. Nawet nie zarejestrowałam momentu, w którym zasnęłam.


 Obudziłomnie czyjeś ziewanie. Otworzyłem oczy i zobaczyłam wpatrującego się we mnie Niall'a. Uśmiechnęłam się. Taką pobudkę poproszę codziennie.
- Dzień dobry - blondyn pocałował mnie w czoło.
- Hej - powiedziałam wesoło.
- Chodź na dół, zrobisz nam śniadanie.
- Co ? Czemu ja ? - zaśmiałam się - wiesz jak to się może skończyć - Niall zaśmiał się.
- Dobra chodź zrobimy coś razem - zeszliśmy na dół i na szczęście udało nam się nic nie spalić. Niall po śniadaniu musiał już iść, ale ja nie narzekałam bo i tak zaraz ide do Val.


 Zawsze wchodząc do jej domu wywiera na mnie to samo wrażenie. Jest ogromny. Jej rodzice są dziani. Na szczęście dzisiaj ich nie ma, a jej siostra poszłam do koleżanki więc jesteśmy same. 
- Teraz masz mi wszystko powiedzieć o tym blondynie i się nie wymigasz - opowiedziałam jej cała historię pomijając niektóre szczególiki, przy wielkiej paczce popcornu. Val opowiedziałam mi wszystkie plotki, której krążą o Niall'u, ale nie robiły na mnie wrażenia. Znam troszkę Niall'a, może nie tak jak bym chciałam, ale jednak. Upewniłam ją, że nic mi z jego strony nie grozi i obiecałam, że bedzie nas kryła przed Dannym. Narazie moje życie wygląda perfekcyjnie. Chyba za wcześnie to powiedziałam bo po minucie przyszedł od mnie SMS.


Uwaga
15 KOMENTARZY = NEXT



 Przepraszam, że tak długo nie dodałam, ale nie miałam weny, a komputer jest wciąż zepsoty. Mam nadzieje, że rozdział wam się podoba, trochę krótki wiem ale mam nadzieje ze to wam nie przeszkadza :) jak wam minął tydzień ? #MuchLove

14 komentarzy:

  1. Mam nadzieję że następny rozdział będzie szybciej :) Czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  2. Króciutki ale ciekawy, aż chce sie wiedzieć co będzie później

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle cudo :-) Nie mogę się doczekać następnego rozdziału. Kocham cb i to opowiadanie <3
    Twoja @luvmyniall69:-*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne, ale strasznie krotkie :(
    ale podoba mi sie bardzo styl pisania..
    jezeli nie masz pomyslow to poprostu bardziej rozpisuj niektore rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny :) krotki ale fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda że taki krótki ale i tak fajny *-* czekam na następny, co jest w tym sms? nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny <3 ~@heroineNialler

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ! Omg jaki sms?!?!?!?! Jfkckdjxfndjdndfj


    Badass-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne <3 Dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny cudowny, jak zawsze siostrzyczko:* @Mzyk_Real

    OdpowiedzUsuń